ВАЛИДНА ДО 31 ДЕКЕМВРИ 2025 г.
JobTiger Ltd., ЕИК 130175259, със седалище и адрес на управление: София 1000, ул. „Веслец“ № 13, регистрирано по Закона за данък върху добавената стойност, e-mail: [email protected], е обработващ лични данни по смисъла на GDPR.
От името на доставчика Profesia, spol. s r.o. дружеството JobTiger Ltd. обработва лични данни, включително чувствителни (специални категории) лични данни, събрани от потребителите на уебсайта Zaplatomer.bg, като например имейл адрес, пол, образование, професия и др., с цел получаване на актуална информация за нивата на възнагражденията, генерирана чрез посочения уебсайт. Когато субектите на данни се свържат с JobTiger Ltd., за да упражнят правата си по чл. 12 – 22 включително от GDPR, JobTiger Ltd. уведомява администратора за всички искания на субектите на данни без неоправдано забавяне, но не по-късно от 3 дни от получаването на такива искания. JobTiger Ltd. подпомага Profesia, spol. s r.o. чрез подходящи технически и организационни мерки, доколкото това е възможно, за да осигури защитата на личните данни на субектите. Срокът на обработване на личните данни е ограничен до 12 (дванадесет) месеца от датата на въвеждане на данните от субекта.
Права на субектите на данни
Право на информация:
Субектът на данни има право да получи:
- информация дали се обработват лични данни, отнасящи се до него/нея, информация относно целите на обработването, категориите лични данни, получателите или категориите получатели, на които личните данни се разкриват;
- съобщение в разбираема форма за обработваните лични данни, както и всяка налична информация относно техния източник.
Право на коригиране:
В случай на обработване на непълни или неточни лични данни субектът на данни има право да поиска:
- изтриване, коригиране или блокиране на предоставени от него лични данни, които са били обработвани незаконосъобразно;
- уведомяване за всяко изтриване, коригиране или блокиране на трети лица, на които личните данни са били разкрити, освен ако това се окаже невъзможно или изисква непропорционални усилия.
Исканията за достъп до информация или за нейното коригиране се подават по електронен път.
JobTiger Ltd. уведомява администратора за всички искания на субектите на данни без неоправдано забавяне и не по-късно от 3 дни от получаването на такива искания. Profesia, spol. s r.o. предоставя информация за предприетите действия по искането в срок до 30 дни от подаването му. Този срок може да бъде удължен до 90 дни, когато е необходимо, като се вземе предвид събирането на цялата допълнителна необходима информация, като субектът на данни се информира за такова удължаване без неоправдано забавяне. Администраторът е длъжен да мотивира решението си дали предоставя или отказва достъп до исканата информация.
Право на възражение:
Субектът на данни има право по всяко време да възрази, при наличие на законно основание, срещу обработването на лични данни, отнасящи се до него/нея. Ако възражението е основателно, личните данни на субекта на данни повече не могат да бъдат обработвани.
Право на ограничаване на обработването:
Субектът на данни има право да поиска ограничаване на обработването на личните му данни, ако:
- точността на личните данни се оспорва от субекта на данни – за период, през който се проверява точността на личните данни; или
- обработването е незаконосъобразно, а субектът на данни се противопоставя на изтриването на личните данни и вместо това изисква ограничаване на тяхното използване; или
- администраторът вече не се нуждае от личните данни за целите на обработването, но те са необходими на субекта на данни за установяване, упражняване или защита на правни претенции; или
- субектът на данни е подал възражение срещу обработването, докато се проверява дали законните основания на администратора имат преимущество.
Право на преносимост на данните:
Субектът на данни има право да получи от администратора личните данни, които го засягат, в организиран, подреден, широко използван и пригоден за машинно четене електронен формат, ако:
- обработването се основава на съгласие, което може да бъде оттеглено, или е необходимо за изпълнение на договор;
- обработването се извършва по автоматизиран начин.
Право на жалба:
Ако субектът на данни счита, че администраторът (Profesia, spol. s r.o.) или обработващият (JobTiger Ltd.) нарушава приложимото законодателство за защита на личните данни, той/тя може да се свърже с дружествата за изясняване на въпроса. Субектът на данни има право да подаде жалба до компетентния надзорен орган – в Словашката република: Службата за защита на личните данни, или до Комисията за защита на личните данни в Република България.
Политика за поверителност
- Въвеждащи разпоредби
- Определения
- Принципи на обработването и сигурност на личните данни
- Обработване на лични данни при предоставяне на услуги на уебсайта
- Права на субектите на данни
- Въвеждащи разпоредби
Profesia, spol. s r.o. е организация с дългогодишни традиции в предоставянето на услуги на субекти, действащи на пазара на труда. Стратегическата цел на Profesia, spol. s r.o. е да гарантира финансова и икономическа стабилност, да подобрява качеството на предоставяните услуги, да развива добри отношения с партньорите си и да укрепва репутацията на дружеството.
Реализирането на тези цели зависи от непрекъснатото подобряване на качеството на управлението, както и качеството и ефективността на предоставяните услуги, които прилагат най-новите процедури, подпомагани от информационни технологии. Осъзнаваме, че сигурността и защитата на личните данни е неразделна част от използването на информационните технологии.
Политиката за сигурност на Profesia, spol. s r.o. определя необходимите и икономически целесъобразни мерки за защита на активите на информационната система, лицата и имуществото, както и за внедряване на механизми за сигурност в използваните технологични системи.
Ръководството на Profesia, spol. s r.o. носи отговорност за правилната оценка на риска и ефективното му управление по отношение на защитата на активите, които са от съществено значение за нормалното функциониране на организацията. Основната цел на управлението на тези рискове е да предотвратява, управлява и преодолява инциденти, свързани със сигурността.
За защита на ключовите активи, попадащи в обхвата на вътрешната сигурност, в сътрудничество с експерти сме въвели мерки за сигурност, адаптирани към най-новите познания и потребности на организацията. При тяхното разработване внедрихме технически и организационни мерки, които имат за цел да:
• осигурят наличност, цялост и надеждност на системите за управление чрез съвременни информационни технологии;
• защитят чувствителни търговски и лични данни от загуба, повреда, кражба, промяна или унищожаване и да гарантират конфиденциалността на обработваните данни;
• идентифицират потенциални проблеми и източници на нарушения и да ги предотвратяват.
Ето защо Profesia, spol. s r.o. е приела подходящи технически и организационни мерки, за да гарантира необходимо ниво на сигурност при обработването на лични данни (включително документация по DPIA) и е разработила проект за сигурност, който се актуализира редовно и определя обхвата и начина на прилагане на мерките за сигурност, необходими за елиминиране и минимизиране на заплахите и рисковете, засягащи информационните системи на дружеството.
Profesia, spol. s r.o. обработва личните данни на субектите на данни единствено в съответствие със Закон № 18/2018 Сб. за защита на личните данни и Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 г. относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни, с който се отменя Директива 95/46/ЕО. Profesia, spol. s r.o. е администратор на лични данни.
Profesia, spol. s r.o. е издала настоящия документ, който включва основните правила за обработване на лични данни при предоставяне на услуги чрез уебсайта. Profesia, spol. s r.o. си запазва правото да изменя и допълва този документ, като уведомява незабавно своите бизнес партньори чрез публикуване на промените на уебсайта и посочване на датата, от която тези промени влизат в сила. Всички права, които не са изрично уредени тук, се подчиняват на Общите условия на Profesia, spol. s r.o. и на приложимото словашко законодателство.
Настоящият документ е в съответствие с приложимите разпоредби на:
- Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 г. относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни, с който се отменя Директива 95/46/ЕО („Регламентът“);
- Закон № 18/2018 Сб. за защита на личните данни („Законът“);
- Закон № 351/2011 Сб. за електронните съобщения, с последващи изменения;
- Закон № 22/2004 Сб. за електронната търговия и за изменение на Закон № 128/2002 Сб. за държавния контрол на вътрешния пазар по отношение защитата на потребителите и за изменение на някои закони, изменен със Закон № 284/2002 Сб., с последващи изменения.
Политиката за поверителност е винаги достъпна на уебсайта.
- Определения
Лични данни са всякаква информация, свързана с идентифицирано или идентифицируемо физическо лице („субект на данни“); идентифицируемо физическо лице е лице, което може да бъде идентифицирано пряко или непряко, по-специално чрез позоваване на идентификатор като име, идентификационен номер, данни за местоположение, онлайн идентификатор или чрез един или повече признаци, специфични за физическата, физиологичната, генетичната, умствената, икономическата, културната или социалната идентичност на това физическо лице.
Субект на данни е лицето, за което се отнасят личните данни.
Администратор е физическо или юридическо лице, публичен орган, агенция или друг субект, който сам или съвместно с други определя целите и средствата за обработване на лични данни; когато целите и средствата за такова обработване са определени в правото на Съюза или в правото на държава членка, администраторът или конкретните критерии за неговото определяне могат да бъдат установени в правото на Съюза или в правото на държава членка.
Клиент е физическо или юридическо лице, което използва или възнамерява да използва услугите, предоставяни на уебсайта.
Какви лични данни изискваме от вас и защо ги обработваме?
За да обработим правилно вашата поръчка и да предоставяме качествени услуги, ние трябва да знаем вашия имейл адрес, тъй като нашите услуги се предоставят чрез електронна комуникация.
- Принципи на обработването и сигурност на личните данни
Личните данни трябва да бъдат:
- обработвани законосъобразно, добросъвестно и прозрачно по отношение на субекта на данни („законосъобразност, добросъвестност и прозрачност“);
- събирани за конкретни, изрично указани и легитимни цели и да не бъдат по-нататък обработвани по начин, несъвместим с тези цели („ограничаване на целите“);
- подходящи, относими и ограничени до необходимия минимум във връзка с целите, за които се обработват („минимизиране на данните“);
- точни и при необходимост актуализирани; трябва да бъдат взети всички разумни мерки, за да се гарантира, че личните данни, които са неточни с оглед на целите, за които се обработват, се изтриват или коригират без неоправдано забавяне („точност“);
- съхранявани във вид, позволяващ идентифициране на субектите на данни за срок не по-дълъг от необходимия за целите, за които се обработват личните данни („ограничение на съхранението“);
- обработвани по начин, който осигурява подходяща сигурност на личните данни, включително защита срещу неразрешено или незаконосъобразно обработване и срещу случайна загуба, унищожаване или повреждане, чрез прилагане на подходящи технически или организационни мерки („цялостност и конфиденциалност“).
Администраторът носи отговорност за спазването на горепосочените принципи и трябва да може да докаже това („отчетност“).
Обработването на лични данни е законосъобразно само ако и доколкото е изпълнено поне едно от следните условия:
- субектът на данни е дал съгласие за обработването на личните му данни за една или повече конкретни цели;
- обработването е необходимо за изпълнение на договор, по който субектът на данни е страна, или за предприемане на стъпки по искане на субекта на данни преди сключването на договора;
- обработването е необходимо за спазване на правно задължение на администратора;
- обработването е необходимо за защита на жизненоважни интереси на субекта на данни или на друго физическо лице;
- обработването е необходимо за изпълнение на задача от обществен интерес или при упражняване на официални правомощия, предоставени на администратора;
- обработването е необходимо за целите на легитимните интереси на администратора или на трета страна, освен когато над тези интереси имат преимущество интересите или основните права и свободи на субекта на данни, изискващи защита на личните данни, по-специално когато субектът на данни е дете.
Администраторът по-специално е длъжен:
- преди започване на обработването да определи целта на обработването на лични данни, която трябва да бъде ясна, еднозначно и конкретно определена и да е в съответствие с Конституцията на Словашката република, конституционните закони, законите и международните договори, по които Словашката република е страна;
- да определи условията на обработването така, че да не ограничава правото на субекта на данни, установено със закона, да се събират лични данни единствено за определена или конкретно посочена цел; не е допустимо получаване на лични данни под предлог за друга цел или дейност;
- да гарантира, че се обработват само лични данни, чийто обем и съдържание съответстват на посочената цел на обработване и са необходими за постигането ѝ;
- да гарантира, че личните данни се обработват и използват само по начин, съответстващ на целта, за която са събрани; не е допустимо комбиниране на лични данни, събрани за различни цели;
- да гарантира, че събраните лични данни се обработват по начин, позволяващ идентифициране на субектите на данни само за период, не по-дълъг от необходимия за постигане на целта на обработването;
- да унищожи или анонимизира лични данни, за които целта на обработването е отпаднала; след отпадане на целта личните данни могат да бъдат обработвани само до степента, необходима за исторически или научни изследвания, научноизследователска и развойна дейност или за статистически цели. При обработване на лични данни за посочените цели администраторът е длъжен да ги маркира и анонимизира.
- Обработване на лични данни при предоставяне на услуги на уебсайта
Посетителите на уебсайта могат лесно да сравнят своите заплати или да поръчат анализ на заплатите, като вземат предвид заеманата длъжност и региона, посочени в кратък онлайн формуляр.
Посетителите на уебсайта могат също така да въведат своя имейл адрес при попълване на онлайн формуляра за сравнение на заплати. Тъй като съгласно Регламента и Закона имейл адресът може да се счита за лични данни, необходимо е субектът на данни да даде съгласие за обработване на личните му данни преди подаването на имейл адреса.
Имейл адресът на субекта на данни служи за тримесечно изпращане на сравнението на заплатата, изготвено от администратора. Съгласието може да бъде оттеглено по всяко време, в противен случай то изтича 1 година след датата на даването му и данните в обхвата на имейл адреса ще бъдат изтрити. Моля, изпратете искането си за оттегляне на съгласието на e-mail: [email protected] или на адреса на седалището ни: Profesia, spol. s r.o., Pribinova 19, 811 09 Bratislava, Slovakia, или до JobTiger Ltd., Sofia 1000, 13 Vesletz Str., [email protected].
Какви лични данни изискваме от вас и защо ги обработваме?
За да обработим правилно вашата поръчка и да предоставим качествени услуги, трябва да знаем имейл адреса на субекта на данни, тъй като услугите ни се предоставят чрез електронна комуникация.
Потребителят може да даде и отделно съгласие за използване на личните му данни за период, по-дълъг от 1 година. На практика тези данни ще се използват за статистическо проследяване на развитието на заплатата на лицето, предоставило имейл адреса, като тази информация няма да бъде съобщавана на никого, освен на самия потребител. В този случай вие се съгласявате личните ви данни да се обработват за срок, който не е изрично ограничен. Въпреки това можете по всяко време да оттеглите съгласието си за обработване на личните данни, като използвате имейл съобщението с информация за заплатата ви, което ще ви изпращаме.
„Бисквитки“ (Cookies)
„Бисквитките“ са малки файлове с данни, които се изтеглят на устройството (компютър, таблет, мобилен телефон и др.) при използване на уебсайта. Администраторът използва „бисквитки“, за да анализира ефективността на уебсайта. По правило „бисквитките“ не съдържат информация, предназначена за идентифициране на отделни лица, а се използват за идентифициране на браузъра на конкретно устройство. „Бисквитките“ могат да бъдат временни или да останат трайно на устройството и след затваряне на браузъра за период, определен в самата „бисквитка“. Тези постоянни „бисквитки“ могат да бъдат прочитани при всяко посещение на уебсайта.
Информацията, която събираме чрез уебсайта, включва: тип браузър, интернет адресът, от който е посетен уебсайтът, операционна система на устройството и IP адрес на устройството. За показване на по-релевантни реклами някои „бисквитки“ се задават от външни рекламни системи, като Google Adsense. Това може да бъде деактивирано в Google профила. Компютърът може да бъде настроен да отказва „бисквитки“, но в такъв случай някои функционалности на страницата няма да работят.
- Права на субектите на данни
Администраторът предприема подходящи мерки, за да предостави на субекта на данни цялата информация, посочена в чл. 13 и 14 от Регламента, както и цялата кореспонденция по чл. 15 – 22 и чл. 34 от Регламента, свързана с обработването, в кратка, прозрачна, разбираема и лесно достъпна форма, ясно и просто формулирана, особено когато информацията е предназначена специално за дете. Информацията се предоставя в писмена форма или по друг начин, включително, при необходимост, по електронен път. Ако субектът на данни поиска, информацията може да бъде предоставена устно, при условие че самоличността му е удостоверена по друг начин.
Субектът на данни има право да получи от администратора потвърждение дали се обработват лични данни, отнасящи се до него/нея, и ако да – право на достъп до тези лични данни и следната информация:
- целите на обработването;
- категориите лични данни;
- получателите или категориите получатели, на които личните данни са били или ще бъдат разкрити, по-специално получатели в трети държави или международни организации;
- когато е възможно – предвиденият срок за съхранение на личните данни или, ако това не е възможно, критериите, използвани за определяне на този срок;
- съществуването на правото да се поиска от администратора коригиране или изтриване на лични данни, отнасящи се до субекта на данни, или ограничаване на обработването им, както и правото на възражение срещу такова обработване;
- правото да подаде жалба до надзорен орган;
- когато личните данни не са събрани от субекта на данни – всяка налична информация за техния източник;
- съществуването на автоматизирано вземане на решения, включително профилиране.
Субектът на данни има право да изиска от администратора без неоправдано забавяне коригиране на неточните лични данни, отнасящи се до него/нея. С оглед на целите на обработването субектът на данни има право да допълни непълните лични данни, включително чрез предоставяне на допълнително заявление.
Субектът на данни има право да поиска Profesia, spol. s r.o. да изтрие неговите/нейните лични данни. Всички съгласия за обработване на лични данни, дадени на Profesia, spol. s r.o., са оттегляеми. Моля, изпратете своето искане на e-mail: [email protected].
Надзорният орган е Службата за защита на личните данни на Словашката република. Субектът на данни има право да подаде жалба до надзорния орган.
При въпроси, моля, свържете се с лицето, отговорно за обработването на вашите лични данни: Mgr. Csaba Zachar, Правен отдел на Profesia, spol. s r.o., e-mail: [email protected].
В Братислава, на 24.05.2018 г.
JobTiger.bg
ВАЛИДНА ОТ 1 ЯНУАРИ 2026 г.
Настоящата Политика за поверителност обяснява как компаниите от Alma Career като съвместни администратори, както е определено по-долу, обработват личните данни на Потребителите и Клиентите във връзка с предоставянето на Услугата Zaplatomer.bg („Субекти на данни“).
Личните данни на Субектите на данни се обработват в съответствие с приложимите и действащи правни разпоредби, по-специално Общия регламент за защита на данните (Регламент (ЕС) 2016/679) („ОРЗД“) и местното законодателство.
1. ALMA CAREER
Alma Career включва/представлява дружества, които действат като съвместни администратори за целите на ОРЗД, освен ако не е посочено друго (вижте точка 2 по-долу).
Alma Career Czechia s.r.o., със седалище на адрес: Menclova 2538/2, Libeň, 180 00 Prague 8, Чешка република, идентификационен №: 264 41 381, вписано в Търговския регистър, воден от Градския съд в Прага, раздел C, вложка 82484,
Alma Career Slovakia s. r. o., със седалище на адрес: Bratislava - Staré Město, Pribinova 19, ZIP code 811 09, Словашка република, идентификационен №: 35800861, вписано в Търговския регистър, воден от Районен съд Братислава III, раздел Sro, вложка 22949/B,
Alma Career Poland Sp. z o.o., със седалище на адрес: BL Astoria, Przeskok 2, 00-032 Warsaw, Република Полша, регистрирано в Търговския регистър, воден от Окръжния съд на столицата Варшава във Варшава, XII-то Търговско отделение на Националния съдебен регистър, под номер на вписване KRS 0000988078, NIP 5252920122, REGON: 522873400, с акционерен капитал от 300 000 злоти,
(наричани по-долу „ние“, „нас“, „наши“, „съвместни администратори“ или „Alma Carеer“).
Термините, използвани в Политиката за поверителност, които не са посочени в нея, имат значението, определено в общите условия на https://www.almacareer.com/legal.
2. ПОЗИЦИЯ ПО ОТНОШЕНИЕ НА ОРЗД
СЪВМЕСТНИ АДМИНИСТРАТОРИ
Всички гореспоменати дружества на Alma Career са така наречените съвместни администратори на лични данни съгласно член 26 от ОРЗД, освен ако не са в позицията на отделен администратор. Дружествата са сключили споразумение, в което са определени индивидуалните дялове на отговорност за спазването на задълженията, посочени в член 26 от ОРЗД.
НЕЗАВИСИМ АДМИНИСТРАТОР
Alma Career Slovakia s. r. o. действа като независим администратор на лични данни, когато обработва данните на Клиента за изпълнение на договорни или законови задължения, свързани с предоставянето на услугата Paylab.
3. КАК ИЗПОЛЗВАМЕ ЛИЧНИТЕ ДАННИ – ОБХВАТ/ЦЕЛ
Лични данни и информация, предоставени от Субекта на данни
- ние ги използваме само за целта, за която са предоставени,
- те се обработват както ръчно, така и автоматично,
- не са обект на автоматизирано вземане на решения или профилиране.
ПОТРЕБИТЕЛИ
Обхватът на данните съответства на формуляра, който Потребителят попълва на уебсайта на Zaplatomer.bg. Това включва следните категории данни: наименование на длъжността, опит на длъжността, информация за заплата и работно място, както и друга информация, посочена във формуляра. Предоставянето на имейл адресе по избор, служи за изпращане на отчети за заплатите въз основа на зададените критерии и не е задължително.
Целта на обработването на данните е да се създаде отчет за заплатите въз основа на критериите, въведени от Потребителя, дори без да се предоставя имейл адрес.
Ако е предоставен имейл адрес, на всеки три месеца за период от една година на Потребителя се изпраща актуализирано сравнение на заплатите. След една година на Потребителя се изпраща покана да се включи в проучването на заплатите, но ако Потребителят не отговори на поканата, неговият имейл адрес се изтрива от базата данни на Alma Career в рамките на една седмица.
Ако Потребителят се съгласи с използването на неговия/нейния имейл адрес за проследяване на заплатите, през следващата година на Потребителя ще бъде изпратено съобщение с тенденциите в заплатите и покана за участие в проучването на заплатите.
КЛИЕНТИ
Обхватът на данните се определя от съответния формуляр, който Клиентът попълва на уебсайта на Zaplatomer.bg. Това са следните категории данни: име на компанията, идентификационен номер, име, направление, имейл адрес, телефонен номер, целева държава, за която Клиентът иска да изпробва Zaplatomer.bg, или друга информация, посочена във формуляра.
Целта на обработването на данните е предоставянето на Услугата, т.е. тестването на инструмента за заплати и/или предоставянето на анализи на заплатите в съответствие с Общите условия за ползване на продукта на Alma Career.
4. ПРАВНО ОСНОВАНИЕ И ПЕРИОД НА ОБРАБОТВАНЕ НА ДАННИТЕ
ПОТРЕБИТЕЛИ
Правното основание за обработването е съгласието за обработването на лични данни съгласно член 6, параграф 1, буква а) от ОРЗД в случай на имейл адрес. Информацията за заплатите (анонимни данни) се обработва въз основа на член 6, параграф 1, буква б) за предоставяне на Услугата и член 6, параграф 1, буква е) от ОРЗД за статистически цели, т.е. за наблюдение и сравнение на развитието на заплатите.
Имейл адресът се съхранява в продължение на една година с цел изпращане на отчети за заплатите.
Ако Потребителят даде съгласие за използване на имейл адреса за наблюдение на напредъка в заплащането, имейл адресът се съхранява за периода на даденото съгласие с възможност за оттеглянето му и следователно за изтриване чрез връзката, предоставена в долния колонтитул на съобщението.
КЛИЕНТИ
Правното основание за обработването е преддоговорно и/или договорно споразумение съгласно член 6, параграф 1, буква б) от ОРЗД. Ако Субектът на данни действа от името на Клиента като служител, личните данни, включително данните за контакт, се обработват въз основа на легитимен интерес съгласно член 6, параграф 1, буква е) от ОРЗД.
Данните се обработват за период от една година, а в случай на поръчка на платени Услуги – за периода, изискван от счетоводните и данъчните разпоредби.
5. ПОЛУЧАТЕЛИ НА ЛИЧНИ ДАННИ
Личните данни на Субектите на данни се разкриват само на упълномощен персонал на Alma Career или на отделни обработващи лични данни, с които са сключени договори, или на други получатели в качеството им на отделни администратори, като например публични органи.
Повечето обработващи лични данни имат само ограничен достъп до личните данни на Субектите на данни. Въпреки че личните данни се предават от обработващия лични данни, това е само в минимална степен. Никой от обработващите лични данни няма право да използва предоставените лични данни за свои собствени цели (маркетингови или други).
Използваме доставчика на облачни услуги Amazon Web Services за Услугите на Zaplatomer.bg. Информация за други потенциални обработващи е достъпна на адрес https://www.almacareer.com/gdpr.
При предаването на данни на обработващия спазваме изцяло принципите за обработване на лични данни съгласно ОРЗД, по-специално принципа за свеждане на данните до минимум – не предаваме всички данни, а само тези, които са необходими за съответната цел, например за целите на комуникацията по електронна поща предаваме само адреси на електронна поща. Що се отнася до прехвърлянето на данни извън ЕС/ЕИП, Alma Career се задължава да извършва всяко прехвърляне на лични данни към трети държави само при условията, посочени в членове 44-49 от ОРЗД. Ако инструментите за предаване на лични данни на трета държава бъдат изменени, отменени или обявени за невалидни, Alma Career ще предприеме мерки, за да гарантира, че е спазено нивото, изисквано от законодателството на ЕС.
В предвидените от закона случаи администраторът може, а понякога и трябва, да разкрие определени лични данни на публични или правоприлагащи органи в съответствие с приложимото законодателство. Поради тази причина понякога сме длъжни да се „съобразяваме“ и със съответните публични органи.
6. МАРКЕТИНГ – БИЗНЕС СЪОБЩЕНИЯ
Използваме данните за контакт (имейл адрес, телефонен номер) на нашите Клиенти за маркетингови цели, свързани с нашите собствени Услуги. Можем да използваме тези данни за изпращане на маркетингови съобщения само ако Клиентът не се е отказал от получаването на тези съобщения и освен ако законът не изисква друго (например в Полша или Унгария).
Всеки има право да се отпише от получаването на маркетингови съобщения чрез връзката, предоставена в долния колонтитул на електронното съобщение, или чрез изпращане на съобщение STOP (дори предварително) на
|
Потребител |
Клиент |
Общите условия за изпращане на маркетингови съобщения са променени в съответствие с директивата за правото на неприкосновеност на личния живот и електронни комуникации и местните разпоредби. Също така бихме искали да отбележим, че не всяко съобщение, което получавате от нас, е маркетингово/бизнес съобщение. При предоставянето на дадена Услуга понякога е необходимо да се комуникира директно с Клиенти и Потребители на Услугите на Alma Career, като поради големия брой получатели това не може да се осъществи по друг начин освен чрез масово електронно съобщение. Такива съобщения не са маркетингови съобщения – пример за това е известие за промяна на условията или информация за смяна на парола, или известие за незавършено действие, например при попълване на информация във формуляр за публикуване.
Моля, обърнете внимание, че ако сте дали съгласието си да получавате търговски съобщения за други наши продукти и желаете да се откажете от конкретна Услуга, но не и от всички, трябва да включите тази информация в електронното съобщение, например „отказвам се само от Seduo“. В противен случай ще ви отпишем от получаването на всички търговски съобщения или на търговски съобщения, както е посочено в долния колонтитул на съответното електронно съобщение. Отписването от всички търговски съобщения може да повлияе и на изпращането на обяви за работа, тъй като ние ги класифицираме като маркетингови съобщения.
Възможно е да получавате известия под формата на рекламни съобщения на някои други уебсайтове въз основа на историята на използването на нашите Услуги. За тези известия използваме услугите на Google, Facebook, LinkedIn или Seznam.cz, които използват „бисквитки“, съхранявани в браузъра ви, за да откриват предишни посещения, при условие че сте дали съгласието си.
За информация относно маркетинга чрез уеб инструменти вижте Политиката за „бисквитките“.
7. „БИСКВИТКИ“ / TАГОВЕ
Използваме „бисквитки“, за да предоставим на нашите Потребители и Клиенти най-добрите Услуги. „Бисквитките“ са кратки текстови файлове, които позволяват записването на информация, когато посещавате даден уебсайт, и се съхраняват на устройството на Потребителя.
Нашият уебсайт може да съдържа и „бисквитки“ на трети страни, които се използват за получаване на анонимни статистически данни за трафика и поведението на Потребителите на отделни страници. Тези трети страни обикновено не съхраняват никакви лични данни във връзка с използването на „бисквитки“, тъй като нямат достъп до самоличността на Потребителя на Услугата на Alma Career, при условие че Потребителят не е влязъл в потребителския акаунт на тази трета страна – например Google.
Използването на „бисквитки“ може да бъде променено чрез лентата за „бисквитки“ или в настройките на браузъра.
Подробна информация за използването на „бисквитки“ е налична в Политиката за „бисквитките“.
8. КАК ЗАЩИТАВАМЕ ДАННИТЕ
Alma Career е приложила всички технически и организационни мерки, за да гарантира защитата на личните данни в съответствие с ОРЗД и съответното (местно) законодателство за защита на данните.
Те включват мерки за предотвратяване на неразрешен или случаен достъп, промяна, унищожаване или загуба на лични данни, неразрешено прехвърляне, друго неразрешено обработване и злоупотреба с лични данни. Това задължение остава в сила дори след прекратяване на обработването на лични данни, т.е. дори след като Потребителят спре да използва нашите Услуги.
Личните данни се наблюдават непрекъснато по електронен и физически път. Внедрихме усъвършенствани механизми за сигурност, за да осигурим максимална сигурност на данните. За да защитим данните от неоторизиран достъп, използваме система за контрол на достъпа на Потребителите, за да управляваме техните права и роли. Всички лица, които по време на работата си или при изпълнение на договорните си задължения влизат в контакт с личните данни на Потребителите или Клиентите на Услуги на Alma Career, са обвързани със законови и/или договорни задължения за поверителност.
9. ПРАВА НА СУБЕКТА НА ДАННИ
Правата на Субектите на данни могат да бъдат упражнени в писмена форма чрез изпращане на писмо до седалището на Alma Career или по електронната поща на адрес DPO-SK@almacareer.com, DPO-CZ@almacareer.com или DPO-PL@almacareer.com.
Моля, имайте предвид, че в случай на повторни или явно неоснователни искания за упражняване на права, Alma Career има право да начисли разумна такса за упражняване на правото в съответствие с член 12, параграф 5 от ОРЗД или да откаже да изпълни това право. Alma Career ще ви информира предварително за тези стъпки. Моля, насочвайте исканията си предимно към компанията на Alma Career, чиито Услуги използвате. Ние незабавно ще потвърдим получаването на искането ви и ще го обработим в рамките на срока, определен от ОРЗД – един месец, или ще ви информираме за причините за удължаването му.
9.1 Право на достъп
Имате право да бъдете информирани дали личните ви данни се обработват и, ако това е така, да получите достъп до тях.
9.2 Право на коригиране
Ако смятате, че личните данни, обработвани от Alma Career, са неточни, неправилни, остарели или непълни, имате право (а в определени случаи и задължение) да поискате тяхното коригиране или допълване. Alma Career ще коригира/добави данните без ненужно забавяне, като вземе предвид техническите ограничения.
9.3 Право на изтриване („право да бъдеш забравен“)
Ако поискате изтриване на вашите данни, ние ще изтрием вашите лични данни, ако (i) те вече не са необходими за целите, за които са били събрани, (ii) оттеглите съгласието си или възразите срещу обработването и няма надделяващи законни основания за обработването, (iii) те са били обработени незаконно или (iv) обработването не се изисква от правно задължение, или ако са били събрани във връзка с предлагането на услуги на информационното общество.
9.4 Право на ограничаване на обработването
Ако не желаете да изтриете данните, а само временно да ограничите обработването, можете да упражните правото си да ограничите обработването на личните си данни.
Субектът на данните има право да ограничи обработването, ако (i) оспорва точността на данните – за времето, необходимо на администратора да провери точността на личните данни, или (ii) обработването е незаконно и Субектът на данните отказва да изтрие личните данни, но вместо това изисква ограничаване на използването на данните, или (iii) Alma Career вече не се нуждае от личните данни за обработване, но Субектът на данните ги изисква за установяването, упражняването или защитата на правни претенции; или (iv) Субектът на данни възразява срещу обработването – в очакване на решение дали законните интереси на Alma Career имат преимущество пред законните интереси на Субекта на данни.
9.5 Право на преносимост на данните
Ако желаете да прехвърлите личните си данни, обработвани въз основа на съгласие или договор, на друг администратор, можете да упражните правото си на преносимост на данните. Ако упражняването на това право може да засегне неблагоприятно правата и свободите на трети страни, Alma Career няма да може да изпълни такова искане.
9.6 Право на възражение
Можете да възразите срещу обработването на лични данни, които се обработват за целите на защитата на законните интереси на Alma Career или на трети страни, включително профилиране. Освен ако не можем да докажем, че съществуват убедителни легитимни основания за обработването, които имат предимство пред интересите или правата и свободите на Субекта на данни, при възражение ще прекратим обработването без ненужно забавяне.
Можете да възразите срещу изпращането на търговски съобщения чрез връзката, предоставена в маркетинговото съобщение. Можете да възразите срещу маркетинга по всяко време, преди да бъдат предоставени данните, като поставите отметка в полето за отметка – ако има такова – или като напишете електронно съобщение с тема STOP.
|
Потребител |
Клиент |
9.7 Право на оттегляне на съгласието
Ако личните данни се обработват въз основа на съгласие, можете да оттеглите съгласието си по всяко време. Оттеглянето на съгласието не засяга законосъобразността на обработването, основана на съгласието, дадено преди оттеглянето му.
9.8 Право на контакт с Органа за защита на данните
Имате право да се свържете със съответния надзорен орган. Данни за контакт с всеки надзорен орган можете да намерите на адрес https://www.edpb.europa.eu.
10. ДЛЪЖНОСТНО ЛИЦЕ ПО ЗАЩИТА НА ДАННИТЕ
Можете да се свържете с длъжностното лице по защита на данните по всяко време в централния офис на Alma Career (вижте 1) или по електронната поща на адрес DPO-SK@almacareer.com, DPO-CZ@almacareer.com или DPO-PL@almacareer.com.
Условията за обработване, посочени в настоящата Политика за поверителност, се прилагат за всички данни или информация, които ни предоставяте в писмена или телефонна комуникация.
11. ЗАКЛЮЧИТЕЛНИ РАЗПОРЕДБИ
Alma Career си запазва правото да променя тази Политика за поверителност в отговор на промени в предоставяните Услуги и/или ако има промяна в закона, която изисква от нас да регулираме отношенията по различен начин.
Незначителни редакции, като например форматиране, коригиране на печатни грешки или изясняване на текста, могат да се правят, без да се променя датата на последната актуализация.
В съответствие с насоките на Европейския комитет по защита на данните ще уведомяваме за значителни или съществени промени/процеси, които могат да бъдат изненадващи или неочаквани, чрез електронните системи на Alma Career.
Политиката за поверителност
- е валидна и действаща от 1. 1. 2016 г,
- е актуализирана за последен път на 1.1.2026 г,
- е налична на съответния уебсайт на Paylab.