logo
still collecting graphics

Работите ли като Ръководител на отдел за поддръжка на клиенти в България? Чудите ли се как вашата заплата се сравнява с останалите?

Предстои ли ви интервю или преговори за заплата? Знаете ли какво заплащане е адекватно?

Толкова е лесно – просто попълнете нашия кратък въпросник и ще разберете каква е заплатата на Ръководител на отдел за поддръжка на клиенти в България.*

Сравни заплатата си

Описание на позицията

  • Отговорност за ръководене на екип за поддръжка на клиенти
  • Създаване на стратегия, насока за поддръжка на клиенти и последваща реализация,
  • Поддръжка, обучение на екип, решаване на взискателни клиенти
  • Проследявайте разрешаването на проблемите на клиентите от получаването до разрешаването
  • Подобряване на услугите, увеличаване на ангажираността на клиентите и улесняване на органичния растеж
  • Решаване на жалби и създаване на доклади
  • Предоставяне на информация на клиентите на компанията, комуникация по телефон и електронна поща
  • Подобряване на ефективността на поддръжката на клиенти и създаване на методически указания за контакт с клиенти

Обхват на заплатите за свързани позиции в категория Мениджмънт

Ниска заплата

Средна работна заплата

Висока заплата