Support Ukraine #StandWithUkraine
logo

Обслужване на клиенти

Заплата за позицията Оператор кол център, България

Средната нетна месечна заплата в България е
Заплатата на служителя се влияе от няколко фактора, предимно региона, в който работят, продължителността на опита, размера на компанията и др.
Сравнете заплатата си с други хора на същата позиция и в същия регион безплатно и анонимно.
80% от хората печелят:
1.527 - 2.894 BGN
10% получават по-малко 1.527 BGN
10% получават повече 2.894 BGN

Заплатите в проучването са изразени в нето.

Въз основа на проучването за заплатите на Zaplatomer.bg, 80% от хората на позиция Оператор кол център в България печелят между 1.527 BGN и 2.894 BGN месечно нето.

10% от служителите печелят по-малко от 1.527 BGN и 10% от хората печелят повече от 2.894 BGN.

Анкетата е базирана на данни от служители, изчистени от екстремни и дублирани стойности. Като попълните безплатно и анонимно проучване, ще получите по-точно сравнение на заплатите си с други хора, работещи на същата позиция като вас.

Каква работа обикновено извършва Оператор кол център

  • Отговаряне на входящи обаждания и предоставяне на информация за услугите на заинтересовани клиенти.
  • Обработка на запитвания от клиенти и разрешаване на жалби, свързани с услугите.
  • Провеждане на изходящи обаждания за промотиране и продажба на услуги.
  • Поддържане на точни записи за взаимодействията с клиенти и транзакциите.
  • Съставяне и управление на статистика за обема на обажданията и запитванията за услуги.
  • Сътрудничество с членове на екипа за подобряване на предоставянето на услуги и задоволството на клиентите.
  • Използване на софтуер за CRM за проследяване на взаимодействията с клиенти и проследяване на потенциални клиенти.
  • Предоставяне на обратна връзка на ръководството относно тенденциите сред клиентите и проблемите със службите.
  • Осигуряване на съответствие с политиките и процедурите на компанията при всички взаимодействия с клиенти.
  • Участие в обучителни сесии за подобряване на знанията за продуктите и уменията за обслужване на клиенти.

За компании - вземайте уверени решения, когато става въпрос за заплати

Подробният доклад за възнагражденията ще ви помогне да определите справедливи заплати. Винаги ще разполагате с актуални данни за заплатите.

Най-често срещаният кариерен път на служител

Графиката показва как служителите най-често напредват в кариерата си. Кликнете върху името на позицията, за да стигнете до подробности с данните за заплатите.

Позиция Оператор кол център на пазара на труда

В класирането по заплати
позицията заема

448 място

Жени на тази позиция

100%

Средна възраст на респондентите на тази позиция

30

664. място

Санитар

Медицина и социални грижи

Salary group 1

944 - 1.485 BGN

449. място

Електротехник

Електротехника и енергетика

Salary group 2

1.344 - 3.129 BGN

448. място

Оператор кол център

Обслужване на клиенти

Salary group 2

1.527 - 2.894 BGN

447. място

Инженер управление на водните ресурси

Управление на водите, горско стопанство, околна среда

Salary group 2

1.384 - 3.086 BGN

1. място

Директор, информационни технологии

Висш мениджмънт

Salary group 3

5.135 - 16.603 BGN

Прекалено голям ли е този диапазон на заплатите?

Можете да разберете средната заплата във вашия регион, като попълните кратък въпросник

Сравни заплатата си

Получете подробна информация за заплатите във вашата страна

Заплати от служители
Единичен доклад
1 позиция за година
100,00 BGN*
Достъп за 1 потребител
Идеален за еднократен анализ на конкретна позиция.