Support Ukraine #StandWithUkraine
logo

Обслужване на клиенти

Оператор кол център

Средната нетна месечна заплата в България е
Заплатата на служителя се влияе от няколко фактора, предимно региона, в който работят, продължителността на опита, размера на компанията и др.
Сравнете заплатата си с други хора на същата позиция и в същия регион безплатно и анонимно.
80% от хората печелят:
674 - 1.593 EUR
10% получават по-малко 674 EUR
10% получават повече 1.593 EUR

Заплатите в проучването са изразени в нето.

Въз основа на проучването за заплатите на Zaplatomer.bg, 80% от хората на позиция Оператор кол център в България печелят между 674 EUR и 1.593 EUR месечно нето.

10% от служителите печелят по-малко от 674 EUR и 10% от хората печелят повече от 1.593 EUR.

Анкетата е базирана на данни от служители, изчистени от екстремни и дублирани стойности. Като попълните безплатно и анонимно проучване, ще получите по-точно сравнение на заплатите си с други хора, работещи на същата позиция като вас.

Описание на позицията

  • Отговаряне на входящи обаждания и предоставяне на информация за услугите на заинтересовани клиенти.
  • Обработка на запитвания от клиенти и разрешаване на жалби, свързани с услугите.
  • Провеждане на изходящи обаждания за промотиране и продажба на услуги.
  • Поддържане на точни записи за взаимодействията с клиенти и транзакциите.
  • Съставяне и управление на статистика за обема на обажданията и запитванията за услуги.
  • Сътрудничество с членове на екипа за подобряване на предоставянето на услуги и задоволството на клиентите.
  • Използване на софтуер за CRM за проследяване на взаимодействията с клиенти и проследяване на потенциални клиенти.
  • Предоставяне на обратна връзка на ръководството относно тенденциите сред клиентите и проблемите със службите.
  • Осигуряване на съответствие с политиките и процедурите на компанията при всички взаимодействия с клиенти.
  • Участие в обучителни сесии за подобряване на знанията за продуктите и уменията за обслужване на клиенти.

За компании - вземайте уверени решения, когато става въпрос за заплати

Подробният доклад за възнагражденията ще ви помогне да определите справедливи заплати. Винаги ще разполагате с актуални данни за заплатите.

Най-често срещаният кариерен път на служител

Графиката показва как служителите най-често напредват в кариерата си. Кликнете върху името на позицията, за да стигнете до подробности с данните за заплатите.

Позиция Оператор кол център - Обслужване на клиенти на пазара на труда

В класирането по заплати
позицията заема

441 място

Жени на тази позиция

100%

Средна възраст на респондентите на тази позиция

31

660. място

Крояч, текстил

Текстилна, кожна промишленост, облекло

Salary group 1

451 - 808 EUR

442. място

Супервайзор

Туризъм, ресторантьорство, хотелиерство

Salary group 2

738 - 1.474 EUR

441. място

Оператор кол център

Обслужване на клиенти

Salary group 2

674 - 1.593 EUR

440. място

Служител, обслужване на клиенти

Банки

Salary group 2

680 - 1.552 EUR

1. място

Директор, информационни технологии

Висш мениджмънт

Salary group 3

2.125 - 7.375 EUR

Прекалено голям ли е този диапазон на заплатите?

Можете да разберете средната заплата във вашия регион, като попълните кратък въпросник

Сравни заплатата си

Получете подробна информация за заплатите във вашата страна

Заплати от служители
Единичен доклад
1 позиция за година
100,00 BGN*
Достъп за 1 потребител
Идеален за еднократен анализ на конкретна позиция.