logo

Обслужване на клиенти

Супервайзор кол център

Средната нетна месечна заплата в България е
Заплатата на служителя се влияе от няколко фактора, предимно региона, в който работят, продължителността на опита, размера на компанията и др.
Сравнете заплатата си с други хора на същата позиция и в същия регион безплатно и анонимно.
80% от хората печелят:
1.846 - 3.872 BGN
10% получават по-малко 1.846 BGN
10% получават повече 3.872 BGN

Заплатите в проучването са изразени в нето.

Въз основа на проучването за заплатите на Zaplatomer.bg, 80% от хората на позиция Супервайзор кол център в България печелят между 1.846 BGN и 3.872 BGN месечно нето.

10% от служителите печелят по-малко от 1.846 BGN и 10% от хората печелят повече от 3.872 BGN.

Анкетата е базирана на данни от служители, изчистени от екстремни и дублирани стойности. Като попълните безплатно и анонимно проучване, ще получите по-точно сравнение на заплатите си с други хора, работещи на същата позиция като вас.

Описание на позицията

  • Контролиране на ежедневните операции на кол центъра, за да се гарантира ефективност и ефективност при предоставянето на услуги.
  • Надзор и обучение на агентите в кол центъра, за да се подобри представянето им и уменията за обслужване на клиенти.
  • Мониторинг на метриките и индикаторите за представяне на обажданията, за да се идентифицират области за подобрение.
  • Обработка на ескалирани запитвания от клиенти и решаване на сложни проблеми в навременен срок.
  • Разработване и реализиране на политики и процедури за подобряване на качеството на услугите и оперативната ефективност.
  • Провеждане на редовни оценки на представянето и предоставяне на конструктивна обратна връзка на членовете на екипа.
  • Осигуряване на съответствие с политиките на компанията и законовите изисквания на индустрията.
  • Сътрудничество с други отдели, за да се обхванат потребностите на клиентите и да се подобрят предлаганите услуги.
  • Подготвяне на доклади за представянето на кол центъра, обратна връзка от клиенти и продуктивност на екипа.
  • Създаване на положителна работна среда, която насърчава екипната работа и ангажираността на служителите.
  • Помощ при процеса на набиране и въвеждане в експлоатация на нов персонал в кол центъра.
  • Информиране относно тенденциите в индустрията и най-добрите практики, за да се подобри услугата.

За компании - вземайте уверени решения, когато става въпрос за заплати

Подробният доклад за възнагражденията ще ви помогне да определите справедливи заплати. Винаги ще разполагате с актуални данни за заплатите.

Най-често срещаният кариерен път на служител

Графиката показва как служителите най-често напредват в кариерата си. Кликнете върху името на позицията, за да стигнете до подробности с данните за заплатите.

Позиция Супервайзор кол център - Обслужване на клиенти на пазара на труда

В класирането по заплати
позицията заема

225 място

Жени на тази позиция

0%

Средна възраст на респондентите на тази позиция

36

660. място

Крояч, текстил

Текстилна, кожна промишленост, облекло

Salary group 1

882 - 1.580 BGN

226. място

Здравен мениджър

Висш мениджмънт

Salary group 2

1.470 - 7.791 BGN

225. място

Супервайзор кол център

Обслужване на клиенти

Salary group 2

1.846 - 3.872 BGN

224. място

Супервайзор производство

Мениджмънт

Salary group 2

1.718 - 4.182 BGN

1. място

Директор, информационни технологии

Висш мениджмънт

Salary group 3

4.155 - 14.423 BGN

Прекалено голям ли е този диапазон на заплатите?

Можете да разберете средната заплата във вашия регион, като попълните кратък въпросник

Сравни заплатата си

Получете подробна информация за заплатите във вашата страна

Заплати от служители
Единичен доклад
1 позиция за година
100,00 BGN*
Достъп за 1 потребител
Идеален за еднократен анализ на конкретна позиция.